Известие

Collapse
No announcement yet.

не ми работи вентилатора на парното??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • не ми работи вентилатора на парното??

    155 1.8 8V нещо спря да духа....на дисплея всичко показва,обаче не духа...спекал ли е или има още нещо..??къде се намира точно,за да го разглабям..?

  • #2
    Гледай да не я прегрееш,че може да са заедно с вентилатора на радиатора/на едно реле или бушон/,а в тези жеги!!!
    Специалистите да кажат
    МЕТАН

    Comment


    • #3


      специалистите казват да не объркваш колегата без да знаеш. А теми за този вентилатор тук има поне 10.
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oitz69 Покажи съобщение
        155 1.8 8V нещо спря да духа....на дисплея всичко показва,обаче не духа...спекал ли е или има още нещо..??къде се намира точно,за да го разглабям..?
        Все пак провери първо датчиците дали са в час, щото моторчето е на куцо място.
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD
        Блог за работа и кариера

        sigpic

        Comment


        • #5
          Моторчето е под жабката - куцото е да се навреш отдолу, за да провериш буксите и дали изобщо стига "+" до него - при мен това беше проблема, и се реши с пускане на допълнителен кабел (задължително с отделен бушон) до моторчето.
          Иначе не е лошо наистина да се ползва търсачката първо !
          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

          Comment


          • #6
            мерси много на всички,значи само 1 забележка-като казвате "датчик",обяснявайте кой точно и къде се намира...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oitz69 Покажи съобщение
              мерси много на всички,значи само 1 забележка-като казвате "датчик",обяснявайте кой точно и къде се намира...
              Вообще не ти трябва да ги търсиш. Много симпатично са завряни из таблото. Проблема при теб е или от самото моторче на вентилатора или от гадното му управление. Една черна щуротия закачена на дъното му. Затова първо се наведи под жабката и виж какво идва по кабелите. Замери ги и после ще ти кажем лечението
              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
              Peugeot 508 RXH 02.2013

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oitz69 Покажи съобщение
                мерси много на всички,значи само 1 забележка-като казвате "датчик",обяснявайте кой точно и къде се намира...
                Имам предвид датчиците за температурата - единият трябва да е отвън, на огледалото, а другия не знам къде е. На дедрата ми беше отишъл външния и заради това парното и климатика се включваха и изключваха когато си искат. Като го смених, заспа.
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                Блог за работа и кариера

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                  Имам предвид датчиците за температурата - единият трябва да е отвън, на огледалото, а другия не знам къде е. На дедрата ми беше отишъл външния и заради това парното и климатика се включваха и изключваха когато си искат. Като го смених, заспа.
                  Да там е единия, втория е в дясно под волана + още два на пътя на въздуха вътре в таблото. Но колегата казва че на екрана на панела му изписва чертичките за скоростите а не се върти. Тоест управлението му подава сигнал да се върти а той не слуша.
                  Last edited by Alexanderbb; d.m.y г., 16:16.
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #10
                    Именно за това казах да се провери самото моторче и управлението му. Моят проблем беше абсолютно същия, а причината беше липса на "+" към моторчето - не от блока му за управление, а тотално. Затова подсказах и решението
                    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                    Comment


                    • #11
                      Ами колега провери наистина под жабката , таме вентилатора и е завинтен като капачка на буркан... като се наведеш и го огледаш ще видиш и чоповете му. Свали го и му подай директно захранване да видиш дали върти и как върти, а след това ако нее от него измери кабелите дали подават напрежение. Цялата процедура е 10-15 минути .
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #12
                        баси проблемите съ създадох с тоя вентилатор...мерихме,замервахме и се оказа,че няма плюс от релето към вентилатора,ок,няма проблем..режа кабела,прекарвам нов)вентилатора работи на 6..оттам тръгвам доволен до нас..спирам...вдигам десен прозорец,вдигам моя..не ще..няма ток...аааа,ужас,оттам обратно...махай пак блока с бушоните,свързвай кабела наново и така...е стана в края на краищата)та да знаете..червения кабел който захранва от релето до вентилатора,захранва и ляв прозорец)..мерси на всички които писаха в темата
                        Last edited by oitz69; d.m.y г., 18:46.

                        Comment


                        • #13
                          ...а ако някой успее да каже този досаден "+" къде точно по трасето се губи, ще го черпя една бира. Аз си играх преди време два дена ( събота + неделя ) и разколачих почти цялото табло, за да проследя въпросния кабел и така и не намерих проблема. Естествено и аз подходих радикално и си пуснах друг кабел за "+" към моторчето, но така си и остана в мен да ме гложди този проблем...
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                            ...а ако някой успее да каже този досаден "+" къде точно по трасето се губи, ще го черпя една бира. Аз си играх преди време два дена ( събота + неделя ) и разколачих почти цялото табло, за да проследя въпросния кабел и така и не намерих проблема. Естествено и аз подходих радикално и си пуснах друг кабел за "+" към моторчето, но така си и остана в мен да ме гложди този проблем...
                            Аз бях в специализиран сервиз за авто-климатици. Момчетата там се заеха много сериозно с проблема, и след 4 часа разглобяване на табла и панели, и проследяване на кабелчета, се отказаха. Пуснаха ми отделен кабел със самостоятелен бушон, но така и никой не разбра къде е проблема. И понеже всичко вече работи на 6, не се и замислям повече.

                            P.S. Ако има някакво значение, преди да ми откаже моторчето напълно, забелязах че в сравнение с други климатроници, моя духаше доста по-слабо ... почти на 1/2 на мощността, която има сега (и която е нормалната).
                            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                              Аз бях в специализиран сервиз за авто-климатици. Момчетата там се заеха много сериозно с проблема, и след 4 часа разглобяване на табла и панели, и проследяване на кабелчета, се отказаха. Пуснаха ми отделен кабел със самостоятелен бушон, но така и никой не разбра къде е проблема. И понеже всичко вече работи на 6, не се и замислям повече.

                              P.S. Ако има някакво значение, преди да ми откаже моторчето напълно, забелязах че в сравнение с други климатроници, моя духаше доста по-слабо ... почти на 1/2 на мощността, която има сега (и която е нормалната).
                              да и при мен духаше на половин мощност,преди да се скапе тотално...

                              Comment

                              Working...
                              X